אנחנו רגילים להאמין שהגברות הן יצורים של מוסריים מאוד ועצמיים, וכל המידות, למעט, למעט שתי שתייה תה, הם זרים. היא יודעת מה רוצה ומשתייך סקס כמו משחק. זה נהיה הנאה מתהליך המחקר עצמו, כי סקס היא תמיד הרפתקה. בראשה, חשב על סקס רק מזג טכני: כיצד לקבל עוד יותר ליהנות. מן המבט הראשון לא להכיר איזה להבה הסתתרו לעומק.

1 אמן 2 אפרודיטה 3 חוקר 4 סריש עכבר 5 עסקים גבירותיי

האבסורד ביותר במצב זה, כי הגברות עצמן מופתעות כי הם נכחו במחשבות על סקס, ו אם התפרצויות סקסיות כאלה יש הרבה או חשבתי על סקס ולא לצאת בכלל ראשים, נשים לשקול את זה פתולוגיה יכול לחלוטין להיות לרוץ לרופא עזרה אם הם לא היו מבולבלים כדי להתוודות רעיונות צלילה משלהם.

כמעט בכל מעבר לאנונימיות באינטרנט הוליכה את המסה של שאלות עצמאיות "כל הזמן לחשוב על סקס. אני סובל? מה לא בסדר איתי?-. אז לצוד לקחת את הכתפיים של אלה נשים נגרות, לנער אותם כפי שיש לומר: "איתך, הכל בסדר! לא חייב להבטיח סקס ולחשוב עליו גם!-.

... Читать дальше »

Просмотров: 129 | Добавил: lannykerska9ls2 | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

כאשר אתה עובד, זה מאוד קשה לדעת אם המקצוע החדש שלך. בנות שוקלות משרות פנויות בתחום הפנאי, במיוחד בזהירות. בנות לא באמת רוצה ללכת לחו"ל בחו"ל, ואז להתחרט על המעשה. כדי למנוע מצבים כאלה, אתה צריך להחליט מיד כמו מקצוע זה מתאים לך. במאמר, שקול את הדקויות של הצריכה, אשר יש לקחת בחשבון לפני קבלת עבודה כזו.

איזה אורח חיים מחכה לשתייה

קודם כל, יש צורך להחליט אם ניתן להסתגל לדרך חיים חדשה וליום משטר של הצרכנים. עֲבוֹדָה מועדונים כרוכים במפלגה בלילה ולישון במהלך היום. לא כל הבנות מסוגלות להזיז את השעון האורגני שלהם.

אל תשכח כי הצריכה קשורה לשתיית משקאות אלכוהוליים. כמובן, יש הזדמנות לעבוד במפעלים עם צריכה לא אלכוהולית, שם יש תפריט נפרד לעובדים. אתה יכול גם לפנות טריקים שונים אלכוהוליים באופן בלתי מורגש, אבל יעזור להיפטר קוקטיילים רק כדי להשתכר. ברוב המקרים, בנות עדיין צריך לשתות. אם אתה כועס תומך של אורח חיים בריא, יש לך בעיות עם גופים במערכת העיכול, הם מבצעים הנגאובר או הגוף שלך כמו כל הגיבה שלילית אלכוהול, אז אתה ... Читать дальше »

Просмотров: 328 | Добавил: lannykerska9ls2 | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

מרגע השוק של צעצועים אינטימיים מוצף בובות מין, הופעתם נעשתה מציאותית מאוד. לפעמים קשה לנחש, מי שוכב לפניך - ילדה חיה או סיליקון היופי שיער עם הדמות המושלמת ועיניים בוערות. הבובה לעולם לא תוכל להחליף אישה, אבל יהיה חלופה מעולה שלה. זוהי דרך מצוינת קצת כיף ולחוות תחושות חדשות. מה הם, מודרניים בובות מין ומה מסביר הפופולריות שלהם מדהימה?

התוכן של המאמר

1 קצת היסטוריה 2 בובות סקס מודרניות

סיפור קטן

כמה אנשים תהו כי הרצון של אדם לעשות סקס עם איזה סוג של אישה, למשל, פסלים או בובות, מקורו עדיין עם עתיקים. זה באותו זמן כי דבר כזה נולד כמו Agalmatophilia, כלומר, אטרקציה או אהבה עבור פסלים. היום, אנשים שיש להם פטיש בצורה של mannequins או בובות מלאכותיות נקרא Agalma. מייסד הזרם הזה נחשב פסל עתיק של פיגמליון, אשר התאהב באחת הפסלים שלו. מעשים מיניים עם פסלים היו רחבים הושלם בעוקבים של פולחן Priap. אגב, פסלים מיוחדים לא רק גברים, אבל גם בנות. אז, למשל, פסלים רבים שנעשו במיוחד פאלוס בתפזור ... Читать дальше »

Просмотров: 128 | Добавил: lannykerska9ls2 | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

נראה שאנשים אוהבים זה את זה, אבל מעונות בחדרים שונים. ואפילו לא צריך ברזל כי הפרדוקס. עדיין צריך להיות שונה. טוב מאוד להקצות מה זה הווידוי הזה נראה בן זוג שלא היה במיטה אחת במשך זמן רב עם בן הזוג שלו. היא פשוט מסבירה את הסיבה העיקרית של אי-רצון של שינה עם בן הזוג שלו ודוחה, בסופו של דבר, נראה על היתרונות של להיות לבד במיטה.אנחנו לא ישנים עם שלי, כמה מאיתנו לבד אומר, בחור ביחד. ואכן, לכל אחד מהם יש חדר משלה, מיטה משלה. הוא נרדם בחדר השינה הראשי, ואני - בחדר של ילדינו. זה טוב מאוד להדגיש את מה שהזמן הראשון היה קשה, ומאוחר יותר - מאוד נוח.

אני לא ישנה עם בן הזוג שלי: מה קרה 2 במשך זמן רב לפני קוק אנו ומוזיה הגיעו עד כמה מאיתנו התרגלו לקריאה, שינה נפרדת 3 הכל השתנה 4 מה, בסופו של דבר, במקום שאתה משפחה, ואני לא רוצה סקס?

אני לא ישן עם בן הזוג שלי: מה קרה

בהחלט, ראוי להזכיר את מה שזה יכול להיות, זה Rosskaz יעזור למישהו.התוכן הוא הדבר העיקרי לדעת, ב ... Читать дальше »

Просмотров: 124 | Добавил: lannykerska9ls2 | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

close