00:09
בובות מין מודרניות כחלופה לאישה האהובה שלך

מרגע השוק של צעצועים אינטימיים מוצף בובות מין, הופעתם נעשתה מציאותית מאוד. לפעמים קשה לנחש, מי שוכב לפניך - ילדה חיה או סיליקון היופי שיער עם הדמות המושלמת ועיניים בוערות. הבובה לעולם לא תוכל להחליף אישה, אבל יהיה חלופה מעולה שלה. זוהי דרך מצוינת קצת כיף ולחוות תחושות חדשות. מה הם, מודרניים בובות מין ומה מסביר הפופולריות שלהם מדהימה?

התוכן של המאמר

1 קצת היסטוריה 2 בובות סקס מודרניות

סיפור קטן

כמה אנשים תהו כי הרצון של אדם לעשות סקס עם איזה סוג של אישה, למשל, פסלים או בובות, מקורו עדיין עם עתיקים. זה באותו זמן כי דבר כזה נולד כמו Agalmatophilia, כלומר, אטרקציה או אהבה עבור פסלים. היום, אנשים שיש להם פטיש בצורה של mannequins או בובות מלאכותיות נקרא Agalma. מייסד הזרם הזה נחשב פסל עתיק של פיגמליון, אשר התאהב באחת הפסלים שלו. מעשים מיניים עם פסלים היו רחבים הושלם בעוקבים של פולחן Priap. אגב, פסלים מיוחדים לא רק גברים, אבל גם בנות. אז, למשל, פסלים רבים שנעשו במיוחד פאלוס בתפזורת להשתמש בו כאל פין.

בימי הביניים, נראה כי הרעיון של "דאם דה המסע" על שטח צרפת, המציין את בובת הסמרטוטים עם פניה של אישה והטולות על איברי המין. היא הפכה ללימודי לוויין חיוניים בשחות ארוכות. בגרמניה, הם הלכו רחוק יותר - דיקטטור נאצי אדולף היטלר הורה להתחיל שחרור מסה של נשים גומי עבור חיילי אס אס. מצב חובה היה זמינות חובה של חזה גדול, צמיחה גבוהה, עור לבן ועיניים כחולות. לפיכך, השליטה היטלר לטיולים מיותרים למכנסיים ולא נכללו במעשים מיניים עם נציגי המרוץ נאריוסק.

אז התוכנית הזאת היתה לקרוס בשלב הייצור בובות. הצבא הרוסי אחד הראשון מובס את הצמח עם כל עתודות גסות בדרזדן. אבל בכל זאת, זה היה בגרמניה כי הראשון הופק שלו אישה נדירה גומי. המראה, כמובן, שמאל הרבה כדי להיות הרצוי, אבל תחילתו של עידן הבובות המתנפחות לגראי מיניים נעשה.

בובות סקס מודרניות

בתחילת שנות ה -80 של המאה הקודמת, בעת השימוש בובות גומי צוברות פופולריות, המראה של אותם עדיין רחוק אִידֵאָלִי. יתר על כן, מוצרי גומי היו שתי נקבה זכר. הכל, שהשתמשו במוצר זה, היה מרוצה רק בגלל שהבובות היו הפין או הנרתיק. מאז גומי או ויניל המשמשים לייצור, אחרי כמה פגישות של אהבה, המוצר פשוט נשרף.

אבל ההתקדמות פיתחה במהירות לטקס כבר שימש לייצור של בובות. מוצרים ממנו היו ריאליסטיים יותר - היתה דמות, שדיים מעוגלים, עיני פלסטיק, פאה על הראש ואפילו אצבעות על הידיים.

מוסמך מוסמך רוצה לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם כמובן לא מחסנים ואבנים. אבל זה בדרך כלל לא אחד-יחיד מוצק הצדדים בעת עבודה.

לפני השימוש, הבובה מומלץ לשטוף, חלקם אפילו היו מלאים במים. אבל היוצרים החליטו ללכת עוד יותר והמשיכו לשפר את כישוריהם ביצירת בובות מין מציאותיות.

אחד היוצרים הראשונים של כיף כזה היה אמריקאי בחור בשם מאט. בתחילה הוא חיבב פיסול ועבד מפעל לייצר מסכה ליל כל הקדושים. הוא עשה את דמויותיו מחומר, גובהם בקושי הגיע. פעם הוא סיכן ועשה דמות נקבה כ -2 מטר וגובה זה יצא מאוד מציאותי. כדי להוסיף מוצר טבעי גדול, לטקס להחיל - זה מאוד גמיש ורך. אבל כזה הבובות היו גם קצרות - לאחר השימוש הם יכולים להתפתח במחצית ולא עוד תערובת. אז מחצלת בא למחשבה על מה שהוא צריך חומר אחר - סיליקון.

ביצוע כמה דגמים הבחור כבר הצלחה, כי בובות היו מאוד מציאותיים ורוצים לרכוש יופי סיליקון לעצמם התברר די הרבה. אבל האם זה לצורך הבובה כדי רק העריצה? ולאחר מכן מחצלת החליטה להשלים את הדמויות עם איברי המין - שפתיים מין הופיעו, דגדגן, הנרתיק ופי הטבעת. אז צעד אחר צעד, מאסטר יש לי מה שרציתי אישה מציאותית עם חזה שופע, סקס איברים, פנים יפות, שפתיים שמנמנות ודמות מושלמת. היא לא צועקת ראה המוח, לא מבקש דבר חדש לקנות אותה - היא פשוט נוצרת לאהבה אוטח. אגב, הבובות המודרניות גם יש פה מגניב מאוד עובד גברים יכולים לקבל תענוג אמיתי. דירות דיסקרטיות בתל אביב

החיסרון היחיד של בובות כאלה הוא גבוה שלהם מחיר - כ -5,000 דולר לכל חתיכה. להשוואה, בובה מתנפחת טיפוסית, שווה עד 100 דולר, נמכר בתיבה רגילה. אבל ערך כזה זה די מוצדק, כי כל בחורה סיליקון נעשה ידנית עם הקטן ביותר הפעלת כל פרט. הופעתה היא ללא רבב, השלד עשוי מסגרת מתכת, ביד וברגליים צירים מוכנסים, העור עשוי סיליקון היפואלרגני. איברי המין והפה עשויים עדין יותר סיליקון, תודה, כאשר חודר בפנים, ואקום נוצר את האפקט המספק תחושות פשוטות פשוט במהלך יחסי מין.

יפנית, כמו אוהבי באופן קבוע להמציא מכשירים חדשים וציוד, בואו נלך עוד יותר. הם המציאו בובה ריאליסטית. בובת סקס יפנית, יודעת איך לדבר ולבצע משימות שהוקצו לה. Harmoni - זהו שם הרובוט המין הראשון שיכול בקלות להחליף אישה.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המשימה מסובכת נפשית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להראות נשים וילדים. זה חסכוני יותר לבחור Esquiten, אשר יהיה להדגיש את המותג יעשה חברה מצוינת.

כמובן, בלעדי במיטה. מימיקה יש לה פרימיטיבי למדי על פניה, ואת מלאי המילים מוגבל למספר ביטויים. ובכן, מה עוד צריך אדם שמחכה לליטוף ולצייתנות משותפו? יוצרי הבובות טוענים שאם התקדמות לא תעמוד בשקט, בעתיד הקרוב אני יכול להציג אינטליגנציה מלאכותית בראש הבובה. אני תוהה, תצטרך לבקש רשות ממכשיר המין לפני שיש לך יחסי מין איתה?

לכן, בובות מין מודרניות הפכו מאוד פופולרי אצל גברים ברחבי העולם. אבל תענוג זה לא זול, אבל מלא מצדיק את עצמו על תחושות אלה שיכולים לתת משלהם הבעלים Pyshnogruda יופי סיליקון.

Просмотров: 128 | Добавил: lannykerska9ls2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close