09:17
סוגי אוננות לחבר 'ה - 39 טכנאי עבור גברים אמיתיים

סטטיסטיקה אומר כי 95% של החבר 'ה אוננו לפחות כמה פעמים בחיים שלהם. כולם יודעים כי מחקר אחרון אחד הראה כי 20% של עשרים שנה אנשים אוננות ביותר 4 פעמים בשבוע. האם זה לא יותר טוב לעשות, כפי שרובנו התרגלו לדבר, מעט בניגוד לשגרה שלהם?

התוכן של המאמר

1 רמה קלה 2 רמות מעל 3 עבור פרופ '

קל רמה

קלאסי, ריאות ביצועים של זכר אוננות טכניקה:

קלַאסִי

ציוד בסיסי, פופולרי כיצד אנו מביעים, לפחות ילד. זה יהיה רע אם לא אשים את מה שהיא שוכנת בשקופית פשוטה של ​​היד אל הרוח ומטה בקצב יציב. פשוט לא לסחוט חבר רב מדי.

-.ס '. תארו לעצמכם עובדה אחת כי חומר סיכה כבר לא יהיה. בפרט, זה הפך על החבר 'ה נהרגו.

הכל בסדר!

הטכניקה דומה לזו הקודמת, אבל הפעם זה הכרחי בשבילך, בסופו של דבר, לאדח חבר עם כל היד, אבל עם אצבעות ענק ואינדקס. ולאחר מכן להזיז אותו "טבעת מתוך אצבעות" על ידי חבר של נפוח ומטה, מהירות הגוברת.

שיטה זו היא לא רע לגברים ejaculating מהר מדי - רגשות מאוננות מעט את השאר, ואתה יכול, בסופו של דבר, להחזיק מעמד זמן רב יותר. הקדמה של סיכה נשאר על שיקול דעתך.

ב מתאגרפים

בשבילך אפילו לא, זה היה צורך להתפשט. לשים לבד, כמו רובנו התרגלו לדבר, קצרים אהובים או מתאגרפים. טוב יותר, כך שהבד היה נעים, רך, וכפי שאנשים נהגו להביע, משיי. תנועות עגולות.

לגעת בד רך לחבר יספק כמה מתבטאים, את הרגשות האחרונים במהירות יביאו אותך לאורגוסוזיס.

-.ס '. בשר קיצוני עדיף לעכב בחזרה לפני אוננות.

דרבי קנטוקקה

לבשל חבר עם 2 ידיים, הצבת אותם אחד עם השני. עבור גירוי, להחיל את הרגליים. זהו אחד טכניקות אוננות הטוב ביותר עבור חיקוי של רגשות ממין אמיתי.

שניים באחד

יד אחת מאחימה את ראשו של חבר (טוב יותר, לשים את זה בעדינות, להוסיף חומר סיכה יותר), ועוד בעדינות למשוך את הביצים למטה, מגרה את החצי התחתון של החבר. הראש מחויב להעביר בעדינות ביד.

בתוספת טכניקה זו היא כי הוא מגורה מהצד ואת החלק העליון, ואת החלק התחתון של החבר.

אצבע כלפי מעלה

שיטה טובה כדי לעורר את הרסן, מבלי לבקש את זה, כפי שהיינו מדברים, במיוחד המאמצים.

אסקרטים מאומנים רוצים לעבוד עם האנשים העשירים של ישראל. הם כמובן לא מחסנים ואבנים. עם זאת, זה בדרך כלל לא צד אחד מוצק לעבוד.

הטכניקה דומה ל"קלאסיקה ", אך יש לפרוס את היד, כך שהאצבע הגדולה הרימה את מבטה ונלחצה לחבר. את הרסן החלק במהלך אוננות עם אצבע ענקית - זה יעשה את שפיכה של אינטנסיבי ביותר.

פליטת פה

לאט להחליק ראש תרנגולת למטה יד חופשית. כך שהרגשות היו נעים יותר, להחיל מספיק סיכה. הניסוי עם קצב וכיוון הזזה.

-.ס '. אם אתה מאוד כמו אנשים המשמשים להביע ידיים שעירות, רגשות לא יכול להיות מאוד נעים.

הַחלָפָה

כאן כל תשומת הלב, באופן כללי, ניתנת על ידי ראש חבר. למה לא לומר זאת, אם זה החלק הרגיש ביותר?

חבר את הידיים שלך להגיע אליהם סביב החלק הגבוה ביותר של החבר. בעדינות לעסות אותו על ידי חיקוי צביטה.

מֵרוּט

טכניקה פשוטה המתמקדת בקצה החבר. יד אחת של clamping את הבסיס של החבר, ואת כף היד שונה ללבוש את הראש. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי בזהירות "ליטוש" ראש כף היד, הוספה ככל האפשר סיכה.

אורגזמה נוסע

זה לא טכניקה מהירה יותר, אבל טריק קטן, אשר יעזור לך לעשות אורגזמה טוב יותר. המהות של הטריק היא להפסיק גירוי כאשר אתה מתקרב לאורגזמה. לעשות זאת שלוש או ארבע פעמים באמצעות כל הציוד. אתה יכול להתחיל עם "קלאסיקות", כך שאתה לא להסיח את כל דבר ולהתמקד אך שליטה עצמית.

כפול cülok

מניחים את האגרוף אחד לאחר אחד ואת קצב להעביר אותם לרוח ולמטה. אז אתה פשוט לעורר את כל השטח של החבר.

שינוי יד

אם אתה צודק, נסה לאוננות, איך היד השמאלית היא. ולהניף. אוננות של היד הבירה תיתן, כמו שאתנו כל הזמן אומר את הרגשות האחרונים.

כמעט כל המשתמשים של פלטפורמת Reddit לזהות כי לעתים קרובות, באופן כללי, ליהנות זה הקבלה. למה? הכל פשוט - תוך צפייה בפורנו את היד המובילה באופן מסורתי טמון על עכבר המחשב.

הפרטים העיקריים

ביצים - חלק רגיש מאוד של גופו של גבר, ולשכוח אותו. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל מגרה חבר, כפי שכולם אומרים, יד אחת, עיסוי אחר את הביצים לאט כמו תנועה עגולה.

קח על ידי

בעדינות אשפה וללטף את הרסן, מריחה את האצבע של חומר סיכה. החל תנועות עגולות רגילות או תנועות רכות להתנפח ולמטה.

-.ס '. סיליקון סיכה מתייבש לא מהר כמו זה, כפי שכולם יודעים, בסיס אקווה.

משחקים עם Soskama

באמצעות איך כולם יודעים, כל הטכניקות אוננות אחד, כפי שאנו מדברים כל הזמן, יד, פטמות ליטוף אחרים. כדי לעשות זאת, אתה יכול גם, לשים את זה בעדינות, להחיל חומר סיכה.

מְתוֹפֵף

לשים על מתאגרפים הדוקים וגם לוודא כי ראש החבר erginated לוחץ על הבד. לדפוק את החבר.

רמה מעל

לבצע טכניקות אלה לא צריך להיות מקצועי. זה מהיר יותר עבור אלה אשר כבר זמן רב לא חדש "משחקי סולו" ומבקש לחוות משהו חדש:

חֲלִיבָה

משחק את כפות הידיים משני צדיו של חבר ואצבעות מקורות יחד. אצבעות ענק מחוברות וכאילו להציב בחזית של חבר. להזיז את הידיים למעלה ולמטה בקצב נוח.

בלי לחסוך בטן

מפגר על הגב, סיכה סיכה ראש סיכה ואת הבטן. ניהול ידית, להחליק את ראשו של חבר בטן מצד לצד. זה גם אגודל כמו אגודל, לעורר הכל, כמה אנשים חושבים, רגיש עצבני מסתיימת על הפין.

בקבוק וחוצפן

תארו לעצמכם כי אתה מושך את הצמה מבקבוק פקקים. שים את לנטון על קצה של חבר ועטף את אצבעותיו. להזיז את אמי ואת הצד, מפנה את היד.

מפל מים

עומד מתחת למקלחת, להוריד את הראש מתחת למים ולתת לו לרחוב. קשת על ידי חבר שנבנה כך סילון המים נפל על הראש. הוסף משיכות וגירוי אחר.

-.ס '. ודא את הטמפרטורה ואת לחץ המים נוח לך. ואם תחליט להחיל חומר סיכה, בחר מוצר על בסיס שמן (זה לא כל כך מהר).

כַּעַך

במהלך ההוצאה להורג של טכניקה זו, המוח שלך יהיה צריך להיות חזק כמו כאשר אתה מנסה לטפוח על הראש שלך לתפוס את הבטן מיד.

תמצית הטכנולוגיה: על ידי ביצוע התנועות הקלאסיות של התנועה ומטה, עיסוי אחר ראש החבר.

כרית

שים חבר על המיטה, ועל גבי התקנת כרית, מחזיק אותו לאורך הקצוות. Masturber, נעים hips קדימה ואחורה.

-.ס '. לשים לב לעובדה החלים על הקונדום לא להיות תחתונים תחתונים למיטה.

קוביות קרח

באמצעות כמה מתבטאים, כל הטכניקות, וכאשר אתה מתקרב לאורגזמה, לעשות 1-2 קוביות קרח במשך כמה שניות האשכים. טמפרטורות פתאומיות משתנות כאילו גורמות רגשות קלוריים מאוד.

מ מתחתית התחתית

עבור אלה שאינם מוצאים נתיבים קלים. לשבת על קצה המיטה או הכיסא ולראות את הברך צדדית, clasping חבר. ניתן לציין את מה שאתה יכול להיראות מדהים, טוב, וזה יצטרך להתחיל לעבוד עליך בהגינות, אבל זה, כמו אנשים נהגו להביע, טכניקה מזג האוויר נותן את תחושת מאוד של "זר".

גירוי מלמטה

לבשל חבר של היד בבסיס ולהזיז את הרוח ומטה כמו שרובנו רגילים לומר, משרעת קטנה. כי הראש הוא למעשה לא מגורה גם כאן, אתה יכול להחזיק מעמד זמן רב יותר. אתה יכול חלופי טכניקה זו עם אחרים.

גירוי מלמעלה

בשל מעט כמו פינה יוצאת דופן, הלחץ יחולק אחרת. כולם יודעים שאתה צריך לכופף את פרק היד בשבילך, בכלל, כדי ללכוד חבר מלמעלה. וזנך להגיע איך התנועות הרגילות הם כותרת לטפל.

לופק מפלסטיקינה

ידיים עם Lubrykonta E מיקום מיצוב משני צידי חבר. לעשות קדימה קדימה ואחורה, כאילו אתה רוכב נקניק מ plasticine.

בלי למהר

הטריק הוא פשוט - החל את כל הטכניקה שאתה אוהב, אבל לעשות הכל לאט יותר מאשר באופן מסורתי.

למלא מטרות אישיות בישראל בקלות, במקרה שאתה מודל מסוגנן של הפדרציה הרוסית. לעסוק בישראל יוכלו לפניחות. גבירותי של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" במערכת יחסים עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 3500 יורו.

ואכן, אתה לא רק להאריך את הפגישה, ואתה יכול בעיקר לקרוא את כל הרגשות של גירוי.

זָר

מוזר, אבל בפועל פופולרי להפתיע. אתה יודע את ההרגשה הזאת כשאנחנו נראים כאילו רובנו התרגלו לדבר, לישון ארוך, כפי שכולם יודעים, יד מגושמת? יש צורך להשיג את ההרגשה הזאת בשבילך, ואחרי סוף סוף ללכת אוננות. דירות דיסקרטיות

נקודות עיקריות

עיסוי המפשעה (אזור בין חבר ופי הטבעת), אתה יכול לעורר ערמונית כדי לדבר, לא, כמו רבים באים לידי ביטוי, לשים את האצבע בפי הטבעת. החל תנועות מעגליות, מיד מאונן חבר לפחות חלק מהטכנאי אהב.

כַּדוּר

ליצור ויברטור כדור (אפילו את האפשרות הקלה ביותר) ומכוון אותו על ראש חבר. אל תשכח גם על הרסן. השתמש ויברטור עם טכניקות אחרות כדי לחזק את הרגשות.

Randevo עם ספה

לעמוד על הברכיים, clumps, איך להגיע, החבר שלך בין כריות הספה ולהמשיך הלאה, באמצעות הרגליים. גם הקונדום אינו מפריע.

עבור פרופ '

הטכניקות המתוארות לעיל מרימות לאורך? לאחר מכן נסה כך:

יושב על הברכיים

לשבת על הברך שלי, הנחת תחת כרית שלהם זיין על העקבים. ואחרי אשר overgrating לפחות איזו טכניקה אתה אוהב.

מזויף מציצה

חבר באצבעות גדולות ואינדקס מהדק אותם. באמצעות כמות עצומה של חומר סיכה, מעט החליק על חבר הזיעה ומטה, מחקה כמה שפתיים. לא סוף סוף, למהר, לזוז רך וחושני.

הכל ואיסוף

יד אחת לחבר טופר כמו בטכניקה של "גירוי מלמעלה", מוריד את פרק היד למטה, כמו אנשים נהגו להביע, עושה תנועות ספירלה, ביצים עיסוי אחרים. יש צורך לומר כי יישום של טכניקה זו שואל איך רובנו התרגלו לדבר, איזה סוג של באג, אבל זה שווה את זה.

צְפַרְדֵעַ

Succkake, בהרחבה לשים את הרגליים. אתה יכול להישען משם איך אנחנו כל הזמן מדברים, בחזרה לקיר או על הגב של המיטה. אוננות תנועות רגילות, ולפני שיאו לנסות לסרב את השרירים של הרגליים. הוא מסוגל לעשות אורגזמה מסיבית במיוחד.

פיתוי בננה

קח בננה בשלים, ביטול הקצוות והסרת הפרי. שים לב כי להשתמש בחצאית שלה כמו צעצועי מין המשרתת הביתה.

Fokus עם טבעת

פרוטוקול יום אחד טבעות זיקפה? נסו ללבוש, כפי שכולם יודעים, פיקוח כזה, אבל חבר שהוקם והליכה לפחות כמה כמה מהם באים לידי ביטוי, טכניקות אוננות רגילות. כיף תימשך זמן רב יותר.

פוינט פ '

הערמונית ממוקמת בעומק של כ 5-7 ס"מ וזה לא יעלה על אגוז האגוז. זה אפשרי שאנחנו יכולים לעורר אותו עם אצבעות שלך או צעצועי מין מיוחדים עבור הערמונית. מעסה את האזור הזה, אתה יכול פשוט להגיע איך רובנו התרגלו לדבר, אורגזמה מסיבית, באופן כללי, לא לגעת חבר. ואולי אפילו לא צריכים להגיד את זה ואם אתה מתנהג בשני כיוונים, אז ההנאה מסוככת מסופקת לך.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

בשנת 2003, כפי שכולם יודעים, מדענים הוכיחו כי אוננות היא ביותר 5 פעמים בשבוע ב -60% מפחית את הסיכון לסרטן הערמונית. זה מאוד הכרחי כדי להדגיש כי במיוחד את הטכניקה של אוננות סוף סוף חל - הערך של שפיכה עצמה הוא. בנוסף, אונניזם קבוע הוא 3 פעמים מופחת על ידי הסיכון לפתח פתולוגיות, כפי שכולם אומרים, מערכת הלב וכלי הדם, כי, לשים את זה בעדינות, משחזר את לחץ הדם. זוהי שיטה טובה לשתף פעולה נעימה שימושית. ואם תרגול איך אנשים רגילים להביע, סוגים שונים של אוננות לחבר 'ה ניתן להשיג בלתי נשכחת, תענוגות שונים.

Просмотров: 137 | Добавил: lannykerska9ls2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close