12:47
איך גברים שייכים למין האחורי?

עסקים מודרניים בין האיכר לבין הגברת כך שפותחה כי פלאים להפתיע את המין האחורי כבר לא. ואם הגברות, ב הדבר העיקרי הוא באופן מוחלט נגד סקס כזה, זה ציד כדי לגלות איך גברים שייכים למין האחורי. מדענים אוסטרליים החליטו לערוך מחקר כדי לענות על כך שְׁאֵלָה. ועל פי תוצאותיהם התברר כי כמעט 18% מנציגי החזקים רצפות חיוביות "חדירה אחורית", ועוד ב שותפים אלה הסכימו למין לא תקני כזה. גם מדענים גילו, כי 15.4% מהחבר'ה יפריעו לחוות את המין האחורי.

תמיכה של גברים עשירים - המקרה קשה מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. זה בסיסי לבחור אסקמנטל, אשר יהיה להדגיש את המותג ויהפוך חברה מצוינת.

נתונים דומים NE אני מוצף מדענים, זה מה שהם אמרו למה הם רואים את העובדה הרגילה, כי כמעט מחצית מהחבר'ה רוצים לקחת גברת במיוחד: "לא היינו נדהמים תוצאות מחקר. העניין הוא שהמין האחורי בזמן המודרני בחר אדים יותר, עם אשר ללא קשר לאיזה כיוון בבני אדם. למרות שהמין האחורי נחשב אינדיקטור להומוסקסואליות, לעסוק הם יכולים שותפים לחלוטין לפחות איזה אוריינטציה, ולא רק מסורתי ".

התוכן של המאמר

1 פרי אסור 2 מין נרתיקי לא מגיע לתחושות 3 ביטוי של אהבה אמיתית 4 תחושת כוח 5 לא כרגיל 6 נוף של הנאה 7 בטיחות היא הדבר החשוב ביותר 8 מה גברים מקבלים הנאה מן המין האחורי

ובכן, אם המחקרים מתפללים לגברים כמו סקס אחורי, זה נשאר רק כדי לגלות מה הסיבה? מה כזה מרתקים הם מוצאים בו? כנראה, נשים רבות חושבות כי גברים מעריץ סקס בתחת רק כי זה קרוב מאוד. למעשה, יש הרבה נסיבות, שבגלל זה גברים כזו סוג של סקס מעריץ.

פרי פרי אסור

אם אתה מסתכל דרך סרטי פורנו, אתה יכול לראות כי סקס אחורי הוא התופעה הרגילה ביותר. אבל בחיים האמיתיים, זה לא בנאליות, ואם הם יחזרו לסטטיסטיקה שוב, רוב האנשים לא לעסוק במין האחורי.

גברים רבים צריכים לשכנע את השותפים שלהם "חדירה אחורית", וכדיה ראוי לומר, לא תמיד שכנוע מסתיים עם fourome. העניין הוא שהגברות חושבות שהמין האחורי הוא מלוכלך, חולה, כמובן, כאב. ועל החבר'ה נדחתה סקס בתחת האהוב - זה כמו סמרטוט אדמדם. לצוד, אבל יש איסור, והוא, כמו שאומרים, הוא באמת מתוק.

סקס נרתיקי לא מגיע לחושים 2

כל אותם נשים משוכנעות כי המין האחורי חבר 'ה כמו איך החור כבר הרבה בנרתיק, נכון. באמת. צמצם במיוחד החור האחורי מספק רגשות קלוריטיים ורגשות חזקים ממין.

ביטוי של אהבה אמיתית

ובכן, מה שאדם לא חלום עליו באמת ידוע? ואת המין האחורי לגבר הוא ביטוי של אהבה גדולה, כי אם גברתו מסכימה את זה, זה אומר שהוא בוטח בו בתורו קורא על רגשות קשים מהצד שלה. גברים נהנים העובדה שלו שותף מוכן לעונג שלו לתרום לבדו. זה flatters זה הגברת מוכנה לעבור את הדעות הקדומות שלו ומאפשרת לו לעורר זאת אנאלי.

תחושת כוח 4

לפחות מה שאדם שואף למאה אחוז נשלט מעל הגברת. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי. יש גברים שאינם מעודדים סקס אחורי. הם לא אוהבים את המורכבות של התהליך: הצורך לחמם את השותף, להשתמש חומר סיכה, להיות זהיר מאוד. אבל כל זה נדרש לחדירה נרתיקית כל יום.

לא תמיד 5

הנאה View6

העובדה שגברים מעריץ מיושן. ונוף, אשר מתגלה על ידי עיני החבר 'ה במין האחורי, במיוחד אם הכל קורה בסרטן תנוחה, לפעמים מביא אותם אקסטזה אסתטית.

בטיחות מעל סך הכל

סקס אחורי כמו גברים והעובדה שזה לא מחייב הם צריכים להיות עצרו. באופן טבעי, זה מאוד ביסודו. אחרי הכל, לקיים יחסי מין עם הגברת, גם אם קונדום משמש, אתה חושב על מה שהיא יכולה להיכנס להריון. אבל כאן סקס בתחת מאה אחוז משחרר בחורים ממחשבות דומות.

מה גברים מקבלים הנאה מ sex8 אחורי

למרות העובדה כי סקס האחורי הפופולריות עשה רגיל, זה מעדיף קטגוריה נפרדת של בחורים. וזה, בדרך כלל, גברים שיש מין קטן. איך גברים שייכים למין האחורי במקרה הזה? עבורם, זו השיטה לקבל אורגזמה, כי סקס רגיל לא מביא, ואם זה מביא, הם מקבלים את זה מאוד מדי פעם.

אוהבי סקס אחורי הם אנוכיים גברים. עבור שלהם מאוד ביסודו בעל גברת.

גברים בעלי נטיות הומוסקסואליות גם נותנים העדפה למין אחורי. לְגַמרֵי זה יכול להיות כי אפילו שלהם יש משפחה וגברת אהובה או אישה, אבל שלהם שלהם מעוניין גם במין פועל עם גברים, ובגלל זה, לא אכפת להם לעסוק סקס נפרד.

ויקטוריה פומין נערות ליווי במרכז

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים.סקס אחורי עם שותף קובע כי הוא ניתן להגשה מלאה.סקס פארוטי, כמו סוגים אחרים, מאפשרים לקבל רגשות חדשים רבים.

מתכנן איגלוס מנוסה לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם תמיד נדיבים ומנומסים. עם זאת, אלה הם לא רק הצדדים מוצקים לעבוד.

חשוב גם כי העובדה כי הנרתיק במין האחורי בחופשיות, וזה גורם לפנטזיות ארוטיות חדשות מאדם, והוא לגמרי יכול להשתמש צעצועי מין. אבל לא מרגש את האיש הזה?

עוד "תירוץ" - SqueAMIne. תגיד, יש מלוכלך, ובכלל החור האחורי הוא מוצא, ולא הכניסה. גישה זו יש את הזכות לחיים, אבל זה יכול גם להיות עוקף, כי זה לא הומצא לשווא על ידי חוקן וקונדומים. סקס אחורי יכול להיות נעים מאוד עבור שני השותפים, אם אתה עושה הכל נכון. לכן, אני ממליץ על כל זוג לחוות את זה לפחות כמה פעמים להבין את הרגשות.

Просмотров: 124 | Добавил: lannykerska9ls2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close