11:23
למה בנות לבחור את התפקיד של התוכן ולא אשתו

זה נראה התוכן? הרבה יותר טוב להתחתן ולהיות אישה רשמית. אז אתה יכול ללדת בשלווה על הילדים ובטוח למחר. עם זאת, בחיים על תמיכה חומרית, יש רגעים חיוביים רבים כי הבנות מתחשבות אינן מוכנות לשנות יציבות ומאגר בדרכון. כמה אפילו לעבוד במיוחד עם גברים נשואים לחסל את העובדה כי גלאי נופל באהבה ולהציע להכשיר את היחסים. מה דוחף את הנשים האלה?

פּרַגמָטִיוּת

אישה בנישואין יש זכויות וחובות. התוכן יש גם רק זכות אחת. היא אינה חייבת לאדם, מאז, היא ילדה חופשית. תנאי היחסים הם משא ומתן על החוף ואף אחד הצדדים עשוי לדרוש יותר ממה שהוא הוכרז. יחסים עם חסות הוא כמו הפסקה נר ממושך. כל הזמן של הפגישה, פרחים, מתנות, הפתעות, חג משותף. במקביל, לא הרבה, בעיות, התחייבויות. את המשימה של התוכן כדי להבטיח כי האדם נמצא במצב של אהבה זמן רב ככל האפשר, כי אתה חייב להיות מסוגל כל הזמן עניין חום. זה טמון הרבה עבודה על המראה והתודעה העצמית. בנות שבוחרות יחסים על בסיס חומר אינן מחפשות שותפה בחיים, הם מחפשים רווחה פיננסית וחיים נוחים שבהם יהיו תמיד זמן לענות על הצרכים האישיים.

ליבידו חמור או חלש

יש נשים שפיטות אנרגיה מינית חזקה. הם לא יכולים להיות ממש עם אדם אחד כי זה לא מסוגל לספק את הצרכים הטבעיים שלו. לא לפגוע באף אחד, הם בוחרים את נתיב המיקום, מעדיפים מערכת יחסים חינם עם כמה גברים על חומר המבוסס על חומר. זה כנה בהשוואה לעצמך ולשותף. במקביל, העיקר הוא לא לחצות את פניו של סטנדרטים אתיים. זוג נדיב- troika רוכבים הם די המסוגלים לספק בחורה בריאה במונחים פיזיולוגיים, אם היחסים הם קבועים, אין שום דבר אבסורדי על זה.

בנות אחרות, להיפך, אינן מתעניינות כל כך במין ולכן היחסים הרגילים עם גבר וביצוע יומיומי של חובות נשוי להם - Katterga אמיתי. לשם כך, הם בוחרים את נתיב המיקום. 1-2 פגישות בשבוע עבורם - יותר ממספיק. טוב במיוחד בשביל זה, גברים נשואים שאין להם הרבה זמן פנוי. במקביל, כולם מאושרים: חסות אינה סובלת מחוסר האינטימה הרגילה, שכן יש לו אשה וכי התוכן מציע פריקה רגשית, לקבל כסף בשביל זה. נערות ליווי

אופי חזק

יש באמת נשים קשות ונושבות. קשה להם למצוא שותף שווה, ועם פודקין ובד מוכנה לחיות כל אחד. היחסים עם נותן החסות הוא האפשרות המושלמת עבור נשים כאלה. ראשית, גברים עשירים ומצליחים תמיד חזקים בבושם. שנית, גם אם התוכן מסוגל למחוק אותו, לא יהיה זה הזדמנות עבור זה בפגישות הנדירות.

הרבה יותר נשים לא יכול להרשות לעצמו לקבל כסף ומתנות של גברים, לספור עם מסמכים. אבל במערכת יחסים פיננסית, אפילו אישה מרצון יכולה "למעוד" תחת נתונים נמוכים והפכה למציאות עם העקרונות שלה, אם היא מתייחסת אליה, איך לעבוד. בראש שלו, זה נראה כך: זה מקבל יתרונות חומרה לא רק, הכל עבד.

הרצון להרחיב את הצעירים

אנשים צעירים הם כאשר אין לך שום דאגות ואג"ח, אתה יפה וגברים לרדוף קהל. נשים רבות רוצה להאריך את הפעם ולתת עדיפות למערכת יחסים מהותית. אתה יכול ללכת סלוני יופי, להשתתף במקומות מעניינים במהלך תאריכים, טיולים, ליהנות מהחיים ולשנות גברים כמו כפפות. במקביל, כספים לא צריכים לחשוב על הכל. זה הרבה יותר מעניין מאשר חריש בין 8 עד 8 בעבודה, ואז גרר בבית, לבשל ארוחת ערב, לצאת ושיעורים עם ילדים. הרצון להאריך את זמן הדאגות הוא אחד הסיבות הנפוצות מדוע בנות מסרבים יחסים רציניים "חיים מבוגרים" לטובת תוכן התוכן. ובשביל זה, אתה לא יכול לגנות אותם.

Просмотров: 401 | Добавил: lannykerska9ls2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close