23:33
כמה מעסים משלמים ספא לגברים ללא ניסיון בעבודה

בסלוני עיסוי ארוטי, מנהלי מעדיפים לקחת נשים מנוסות. קל יותר לעבוד איתם, אבל גם את השכר מנוסה בנות יבקש גדל. כדי להציל ולמשוך עובדים חדשים, מחפש מעסים בין נציגים חסרי ניסיון של מין חלש. לעתים קרובות בסלונים של סטודנטים לעיסוי ארוטי, בהצלחה לשלב עבודה עם המחקר. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%9f/

איך מאומן בסלון של עיסוי ארוטי

סרגיי עובדת כמנהל בספא לגברים במשך יותר משבע שנים. הוא יודע את כל טכניקות עיסוי יכול בקלות לראות את הפוטנציאל עובד חדש. הראיון תמיד עובר בפורמט של תקשורת ידידותית, אז הילדה מוזמנת לחדר הרפיה.

סרגיי מסיר בגדים ומבקש להראות מה עובד הסלון העתידי מסוגל. אם הגברת התרשמה מאוד או שמאלה בכלל מהחדר, אז הראיון נחשב נכשל. אם עובד פוטנציאלי לא פחד מבחן מעשי, הוזמן להכשיר.

בנות לומדות על שטח הסלון מאדנים מנוסים. תחילה בצע את התיאוריה של סוגי עיסויים, כיצד לתקשר עם לקוחות וכי אסור לעשות. לאחר מכן מתחיל מאסטרינג המעשי של תוכניות פופולריות:

  • עיסוי קלאסי. ללא ידיעת המבנה האנטומי של הגוף של האדם קשה.
  • עיסוי גוף עם כל הגוף.
  • תוכניות סלון ייחודי. מפגשים אלה נחשבים לרמטכ"ל. הם אומרים לבנות שכבר עבדו במשך יותר משנה.
  • כמו Masseuse-n... אילו תכונות...

    המחקר נמשך 2-4 שבועות. עם לקוח אמיתי, נערה הראשונה פוגשת עם עובד מנוסה. גברים לעתים רחוקות להתנגד ולסרב את נוכחותם של שיחות. זה תמיד מעניין כאשר הוא נראה חדש.

    זר במשך כשבוע לא מקבל שום דבר, זה פשוט מתערב לתוך תהליך העבודה. תלמידים מסוגלים הם מאסטרינג את התוכנית במשך 14-16 ימים. עבודה עם זוג עם עיסויים מנוסים, הם מקבלים כמות קבועה של עידוד של 300-500 רובל לכל מושב.

    כמה חדש בסלונים של עיסוי ארוטי

    מוסדות עלית מזהירים מבקרים שהנערה היא רק למידה. בגלל זה, הנחה על שירותי סלון הרגילים, איפשהו 20-35%. גברים רבים נרשמו בשמחה על מושב חדש.

    משכורת של מעסיונות טירונים תמיד נמוכים יותר מזה של צוות ספא ​​מקצועי לגברים. בְּדֶרֶך כְּלַל תג מחיר קו תחתון תקף 20-40 ימים. תשלומים Masseuse מקבל מדי יום או פעם בשבוע. ככל שהפגישות יותר, כך הרווחים גבוהים יותר.

    בממוצע, המטפל עיסוי ניסיוני מקבל 80-85 אלף. רובל לחודש. תשלום זר עבור כל מפגש של כמות קבועה של 300-500 רובל. המעסה המתחילה מקבלת את האחוז, אבל זה נמוך יותר מאשר עובדים מנוסים. בממוצע, מתברר להרוויח 40-50 אלף. רובל.

    אם בעתיד, הנערה היא ציוד מורכב של עיסוי ארוטי או מציעה זוגות ייחודיים, אז השכר גדל ב 1.5-2 פעמים. קצה לקוחות לעתים רחוקות להשאיר מעסים. זה לא הכרחי לסמוך על זה, לאחר מסודר לעבוד בסלון.

    מתכלים בצורת שמן וקוסמטיקה אחרת של המוסד קנה באופן עצמאי. אבל אף אחד לא נותן את המדים. הילדה תצטרך להקצות כסף על הלבשה תחתונה יקר. יש לזכור כי יהיה צורך לעבוד בשמן, כך הבד צריך לבחור על ידי המתאים. סוגים מסוימים של עיסוי ארוטי דורשים קציני חשיפה מלאה. פגישות כאלה משולמות היטב. חשוב שכל קישורים אינטימיים אינם מותרים על שטח הסלונים.

    Просмотров: 372 | Добавил: lannykerska9ls2 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    close