23:33
איך לקיים יחסי מין עם בן זוג חיובי של HIV?

כאשר אדם למצוא HIV - זה לא יכול להשפיע על ענייניו. כל הזמן יש סיכון כי הנגיף ילך לשותף בריא. הדבר הגרוע ביותר כאשר אדם נגוע לא יודע על מעמדו שלו. "אבל זה הרבה יותר הגברת הסיכויים להדביק חבר נשמה", אומר מרילין הנדרסון, כותרת הדבש של המכון לבריאות מינית באוסטין.

התוכן של המאמר

1 סיכויי תופס HIV עם אנטלאן ומין נרתיקי 2 קונדוס - מעגל הצלה 3 כיצד בבטחה לקיים יחסי מין, כפי שכולם יודעים, בן זוג חיובי של HIV 4 האם ניתן zeril דרך לסכל או סקס אוראלי 5 הריון בנגיף החיסונים האנושי

אבל HIV הוא לא משפט. אם מצאת את הנגיף, זה לא סיבה לשים את הצלב לבד, כפי שאנו מבטאים, חיים סקסיים.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. לעתים קרובות, הקונים הם בנים בטוחים, זה שרוצים להסתכל על פחד של כבוד, הליכה מתחת לטפל עם בחורה בהירה. הכנסה זו מספיקה כדי לכסות לחלוטין את עצמם לאובייקטים הדרושים.

אתה עדיין יכול סוף סוף לשמור על דברים קרובים, אתה רק צריך לדעת איך, בסופו של דבר, כדי להבטיח את הבטיחות עבור עצמך ואת השותף. בצע את כל ההוראות - ואפילו התפיסה של התינוק לא תהיה כמו אנשים משמשים להביע, ללא כישלון.

סיכויי תופס HIV עם sexi אנאלי ונרתיק

כדי לסיים לדאוג לסיכונים, זה ביסודו לדעת איזה מין סקס הוא סוף סוף איים לבריאות שלך. אנשים הטרוסקסואלים מדביקים לעתים קרובות HIV הרים, כפי שאנו מביעים, יחסי מין נרתיק, וגברות פגיעות ביותר כאן. כדברי הנדרסון, הסיכון לתפוס זיהום בחבר'ה נמוך פי שניים מזו של נציגי הגברת.

מרכזי בקרת מחלות אומרים כי הסוג הנורא ביותר של פעילות מינית היא סקס אנאלי ברולון המקבל. במקרה הנוכחי, השותף הפסיבי נגוע בהסתברות של פי 17 מאשר במין המטופל. גברים, שיש להם יחסי מין עם גברים בתפקיד פעיל, הם גם מצוירים לאסוף HIV, למרות schonsuses הם 13 פעמים לא בהשוואה לשותף המארח.

קונדומים - מעגל הצלה 2

קונדומים מופחתים באופן משמעותי על ידי הסיכון להעברת זיהום HIV, אם מוחל עליהם נכון ולעתים קרובות. לא משנה מה שלא היה מוזר, אבל השותף החוזר לא יכול להיות מודאג, כי בשבילו קונדום סוף סוף נותן הגנה 73%, ועל הצדדים המובילים - 63%.

עם סקס בנרתיק, קונדומים יעילים יותר. אם אתה לובש אותם כפי שהוא צריך להיות - הזדמנות להדביק את הגברת, זה התחיל להיות מופחת ל 15-20%. זכור כי קונדומים לא להגן על 100%, ולכן צריך להיות מודע לשאר אמצעי זהירות.

כיצד בבטחה לקיים יחסי מין עם שותף HIV חיובי

כרגע, מעמד HIV כבר לא כך, כפי שכולם אומרים, incredibility גדול. יש לציין כי אתה יכול לקיים יחסי מין, עם כל זה בלי להדביק איך אנשים רגילים להביע אדם אהוב. ב לא בריא, אשר סוף סוף נאבקים עם HIV באמצעות טיפול Antiretroviral, הידוע גם כאמנות, ריכוז של וירוס בדם, הזרע והפרשות אחרות הוא מיניאטורי חדה. אז HIV הופך "בלתי נראה": זה לא קורא בדיקת הדם, סוף סוף נותן כל אי נוחות. היכולת להעביר זיהום לשותף מגיע לאפס.

יותר אם יעיל, כספים מתויגים, כמו רבים באים לידי ביטוי, מניעת pretentiating. הם שומרים על הנגיף "UDE" - הם לא מאפשרים לו מאה אחוז להדביק את הגוף. במהלך ריפוי כזה, יהיה פעם ביום לקחת גלולות נגד הנגיף. זה ביסודו של דבר איך ללכת על סקר, כמו רבים באים לידי ביטוי, כל שלושה חודשים לשכור בדיקת HIV ולקבל איך אנחנו כל הזמן לדבר על העצה האחרונה.

כיצד אנשים רגילים להביע, למניעת שלאחר קשר החלה חירום. משמעות הדבר היא כפי שהיא נוצרה עבור אלה שלא עשו כל כך הרבה זמן, כמו שאתם כל הזמן מדבר ללא הגנה על סקס עם שותף נגוע. ייתכן כי התרופות יעבדו, אם פחות מ -72 שעות עברו מאז זיהום אפשרי. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%93/

הנדרסון הוסיף כי אנשים סוף סוף זורז על ידי זיבה, Chlamydia או אחרים stis, עם הסתברות גדולה יותר לתפוס ו HIV.

האם ניתן לקבל נגוע דרך נשיקות או סקס אוראלי 4

עד כה אין מחקר ברור שיענה על שאלה זו. המומחים נוטים להאמין כי קשה יותר להעביר את הנגיף עם מין אוראלי, אך הסיכון עולה עם שאר השחן המועברים על ידי השיטה המינית. אדם יהיה כנראה נגוע, אם הוא לדמם את החניכיים או שהוא סוף סוף מגעים את הווסת.

"זה צריך להיזהר לתרגל מציצה" - זוכר הנדרסון. ואולי אפילו לא צריכים להגיד שהסכנות גדלות כאשר הזרע נופל לתוך הפה.

הריון עם וירוס חיסוני אנושי 5

חדשות קשורות: גבירות עם מעמד חיובי של HIV יכול רגוע פעוטות מבלי להעביר אותם מידע. העיקר הוא לתכנן הכל מראש ולפתור כל צעד.

רוסית שאינם פנסים ופגמים מידע הניח לנחש לא מדויק כי למעשה ליווי - כל זה משהו, עם בושה, נתון, על עובדה זו חייב להיות שותק. אבל מעטים יודעים כי לשירות הליווי בישראל אין משותף לחלוטין עם זנות.

אם אתה רוצה להיכנס להריון - התייעץ עם הרופא, לדון בפרטים ולעשות תוכנית. הכל יהיה תלוי במצב הבריאות ואם אתה שותה תרופות אנטי וירוס.

אם זה לא נכנס להריון, אתה יכול להשתמש וריאציות אחרות, למשל:

אקו; עם הפריה מיוחדת; מוטומטריה פונדקאית; תרומת זרע; אימוץ או אימוץ.

HIV משפיע מאוד על היחסים של שותפים, לפעמים מעמיד את הסכנה של החיים הסקסיים שלהם. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אנשים מתקרבים לא רק בגלל סקס. חיבוקים, נשיקות, חיבור חושני - כל זה נותן לאנשים להרגיש אהוב. כן, ומין מין לא התפקיד האחרון "מעשה האהבה".

Просмотров: 211 | Добавил: lannykerska9ls2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close