07:59
איך עושים ריקוד חשפנות

מאמר זה ילמד את הקורא כיצד לעשות ריקוד חשפנות. השלבים מחולקים לתהליך שלב אחר שלב שקל לעקוב אחריו.

שלב 1: קבל שותף או חברים שיעזרו לך בריקוד שלך.

שלב 2: בחר שיר מתאים לריקוד שלך

שלב 3: לבש כמה בגדים ונעליים סקסיות

שלב 4: הפעל את המוזיקה והתכונן להתחיל לרקוד!

החלק הזה ילמד אותך איך לעשות ריקוד חשפנות.

1. מצא מקום פרטי בלי אף אחד בסביבה.

2. הורידו את הבגדים והניחו אותם בערימה על הרצפה או השולחן לפניכם. https://israelnightclub.com/apartments/עיסוי-אירוטי-בתל-אביב/

3. שימו מוזיקה סקסית ולא רועשת מדי, כמו מוזיקת ג'אז או R&B, עם כמה פעימות בס עמוקות.

4. כבו את האורות והדליקו כמה נרות כדי ליצור אווירה אינטימית לעצמכם ולבן הזוג שלכם אם יש לכם אחד שם אתכם באותה שעה של הלילה.

5. לעמוד זקוף, רגליים פשוקות, ידיים על ירכיים ולהזיז לאט את הירכיים קדימה ואחורה תוך כדי ניעור הכתפיים מצד לצד בזמן שהמוזיקה מתנגנת ברקע כך שתרגיש כאילו היא יוצאת מהגוף שלך באופן טבעי כי זה לעזור להיכנס לדמות של הריקוד הזה, כמו גם לגרום לך להרגיש יותר בנוח לעשות את הריקוד הזה כי זה יותר טבעי מאשר לרקוד בלי לעשות את הצעד הזה קודם, מה שיכול

יש כמה שלבים שצריך לבצע לפני שתוכלו לרקוד חשפנות. ראשית, אתה צריך להחליט איזה סוג של ריקוד חשפנות אתה רוצה לעשות. אתה יכול לבחור בין טיפת רצועות חושנית או טיפת סטריפ אקזוטי ומפתה. לאחר מכן, אתה צריך להרגיש בנוח עם הגוף שלך והסביבה שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי הורדת כל הבגדים שלך מול המראה למשל. לבסוף, מצא את המוזיקה המתאימה והתחיל לרקוד!

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא להבין באיזה סוג של תנועות ריקוד תרצה להשתמש בהופעה שלך. ישנם שני סוגים עיקריים: ריקודים חושניים ואקזוטיים/מפתה. השלב הבא הוא למצוא מקום שבו נוח לך להוריד את כל הבגדים מול המראה, כמו בפרטיות של הבית שלך או בחדר מלון עם וילונות סגורים מספיק חזק שאף אחד לא יכול לראות בפנים מבחוץ. ברגע שזה נעשה, בחר מוזיקה והתחיל לרקוד!

Просмотров: 85 | Добавил: lannykerska9ls2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close