22:08
22 כללי מין נופש, או איך לא להפוך את הרומן לסיוט

מין נופש יכול להיות הרפתקה חסרת קריאה אם ​​אתה מבין כמה כללים מסובכים

התוכן של המאמר

1 22 כללי מין נופש

22 כללי Sex22

זכור את הצורך להגן. אווירת הנופש המפוארת אינה מבטלת את הסכנה לתפוס כל מחלה משדרת מינית. אז הגנה זהירה בעזרת מניעת מחסום חייבת להיות נצפית, גם אם המין הזה הוא לא עם אדם לא מוכר, אבל עם מישהו מחברים או עמיתים. צריך להיות מוגן במהלך מין אוראלי. כאשר cunnilingus, אשר ממליץ להשתמש בסרט מזון כהגנה. להתבונן היגיינה אישית. אל תשכח לשטוף לפני סקס. הולך לתאריך דם מרגש עם זר, הקפד להודיע ​​למישהו ממכר טוב כאשר אתה מתכנן לחזור, ובכלל נסו לארגן ערוץ תקשורת יציב. אם משהו משתבש, אדם זה יוכל ליצור קשר עם המשטרה ולהתחיל פעולה על הישועה. אם יש לך סקס במלון, אל תשכח לתלות את השלט "לא להפריע". אם תחליט להישאר במלון עד הבוקר, לא לשכוח לפני שהטרידו להגיע אל השמחה הסקסית, ארוחת הבוקר בחדר. שירות כזה יעשה סקס ספא באמת בלתי נשכח. הגעת סקס במלון, אל תשכח לקחת חדר עם מיטה זוגית.

תחזוקה של גברים עשירים - עניין של קשה נפשית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים להפגין בפומבי נשות וילדים. חסכוני יותר להזמין eSquiten, אחד יקצה את הרמה ויהיה חברה נעימה.

ביותר למטרה זו שתתאים חדרים עם מיטות קינג סייז. הולך על הרפתקה סקסית במלון, לא לשכוח לקחת איתך לא רק תחתונים ארוטי ומין צעצועים, אבל גם אובייקטים של היגיינה אישית, קוסמטיקה. גם ללכוד את השינוי של בגדים נוחים - הלבשה תחתונה סקסית ותלבושות אולי נראה מייגע, ואתה רוצה לשנות בגדים להירגע. בקבוק מים לא יהיה מיותר, שכן בתי מלון בדרך כלל לא להפיץ מים בחינם, ולמכור עם תוספת. סקס באתר הנופש יהיה מהנה יותר אם אתה הראשון לבקר בבר. יש אווירה שנוצרה במיוחד, אשר יש. אם המלון כולל אזור שידור למחצה עבור שיזוף, הקפד להשתמש בו עם בן זוגו. רק לא לשכוח לקחת איתך הרבה sunscreen, אשר ניתן למר. לבקר את מועדון הלילה, יחד עם שותף הנופש שלך, לבחור את הבגדים הכי סקסי. היזהר עם אלכוהול, נסו לא להשתכר. במצב של שיכרון חמור, אתה יכול לעשות את זה, על אשר, רוברב, יהיה מצטער מאוד. אם אתה משתכר למצב חסר אונים, אתה יכול לרוץ לתוך אונס. תמיד להסתיר כסף, כרטיסים, קישוטים, מפתחות ומסמכים. אין צורך להציג שותף לא מוכר בפיתוי לחיות על חשבונך. לעולם אל תתנו לי בחובות לשותף הנופש. אנא ללוות כסף ב 99% אמצעים נתקלת רמאי ספא. אם אתה מתכנן לארגן את עצמך הרפתקה רומנטית בחופשה, ואז לנסות להשאיר ילדים (אם יש) בבית. או, יוצא במלון, למצוא מלון שבו תוכנית ילדים טובה זמין במשך יום שלם. אם אתה מוצא פינה מבודדת בטבע, אתה יכול לקיים יחסי מין שם. רק בשביל זה אתה צריך להכין: לקחת שטיח פיקניק, הרבה מפיות רטובות, חיטוי ידיים. אספקת מים טובה, כמה מגבות. זכור כי, ככלל, שותפים נופש, לספר על עצמם, הגזמה מאוד (אולי אתה בעצמך עושה את זה). אל תשכח שזה רק רומן נופש נעים, ולא אהבה לארון. פרידה תבוא רק כמה שבועות. אל תתנו את הכתובות שלך ואנשי קשר אחרים. אם אתה לא מתכוון להמשיך את היחסים לאחר חופשה, אז בשום מקרה לא נתן שום מידע ליצירת קשר. אם ההמשך עדיף, ולאחר מכן להחליף את הקשר בסוף החגים כאשר אתה כבר יודע מה אתה רוצה לשמור על קשר. לא להגביל את עצמך - אם אתה רוצה לקיים יחסי מין באתר, ואז ללכת על שיחה של הטבע. Resort Roman - סיבה מצוינת לנסות עיסויים עבור זוגות הידרותרפיה. אל תשכח שזה רק רומן נופש לטווח קצר. אתה לא צריך לשפוך את השותף של הבעיות שלנו ואת החוויות. לפני שאתה שותף נופש, לא פסיכולוג ולא חבר ותיק. להיות באתר הנופש, עדיף לנסות לתרום מן הבעיות האלה שנשאר בבית - להירגע מהם, להשיג הופעות חדשות. ליישם את הפנטזיות הסודיות שלך. הרומן לטווח קצר מסיר את כל ההגבלות וכל טאבו.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות, בעוד מדובר בעבודה בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים עם הסטנדרטים הרוחניים הגבוהים ביותר. כולם מבינים שהיום ריצות Esquiten פשוט רואה את הלקוח באירוע, תומך בראיון מודל ליווי של VIP בכיתה ישמש כסימן של מעמד.

השתמש בו עד למקסימום. אתה יכול לנסות כל תרגול מיני ללא כל השלכות על התמונה שלך. אם אתה רוצה לנסות סקסי תלבושת - סקס Resort היא סיבה מצוינת הזדמנות מצוינת. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/

Просмотров: 3583 | Добавил: lannykerska9ls2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close